Bal
- Anelės ir Augustino Kriauzų pradinė mokykla
- Komentarų: 0
Call Us Anytime
07425077313STEAM grindžiamas patirtinio, eksperimentinio ir probleminio ugdymo koncepcija. Skatinamas aukštesnio lygmens žinojimo ugdymas, taikant įvairius ugdymo metodus: projektinis darbas, probleminis mokymas, eksperimentai ir kt. Vienas svarbiausių tikslų – skatinti vaikų norą tyrinėti ir augti pažinimo srityje, ugdyti kritinį mąstymą. Visą dieną mūsų mokykloje vyko įvairios STEAM veiklos, kurios bus tęsiamos ir balandžio, gegužės mėnesiais: 1A klasės mokiniai Žemės dieną praleido rūpindamiesi artimiausia aplinka. Mokiniai susiruošė į pagalbą Raudondvario klebonui, kuriam reikėjo darbščių rankelių šventoriuje surinkti išsimėčiusias šakeles. Kol ėjo į bažnyčią, pirmokėliai entuziastingai rinko pakelėje išmėtytas šiukšles, vėliau jas surūšiavo ir išmetė į tinkamus rūšiavimo konteinerius. Grįžus į klasę mokiniai pagamino Oliziukus, o jų „plaukų“ dygimą stebės ir tyrinės per ateinančias savaitės dienas. 1B ir 3C klasės mokiniai vykdo projektą „Žemė mūsų planeta“. 1D klasės mokiniai kalbėjo apie Žemę, gamtą, jos saugojimą. Mokėsi skirti medžius, grupelėse rungtyniavo; kalbėjosi apie paukščius, klausėsi jų balsų, mokėsi pamėgdžiojimų. Pynė savo paukštelius. Sodino gėlytes į vazonėlius. Ėjo į mišką, stebėjo bundančią gamtą ir žymėjo pavasario ženklus stebėjimo lapuose. Puikiai sekėsi dirbti porose. Matematikos pamokoje pagal surinktus duomenis braižė diagramas. Mokytoja pasakojo: kai paklausiau, ar patiko diena, vaikai atsakė, kad labai labai ir dar pridūrė – „bet šiandien nebuvo pamokų, mes nieko nedarėme“. Suprantame, kad diena pavyko – darė daug, o nieko nejautė! 2B klasės mokiniai kelias savaites namuose rinko įvairias antrines žaliavas, į kurias galėjo pasodinti savo augalėlius. Vaikai patys sprendė, domėjosi, ką galėtų auginti klasėje nedideliame indelyje, o minint Pasaulinę Žemės dieną visi kartu mokykloje sėjo savo atsineštas sėklas bei svogūnėlius. Dabar beliks laukti ir stebėti, kaip mūsų augalėliams seksis augti ir žydėti! 2A ir 2C klasių mokiniai augino svogūnus, stebėjo kaip išlenda žali svogūnų laiškai, matavo kiek užaugo šaknys ir laiškai, palygino kiek paaugo per savaitę. Svogūnus nupiešė ir užrašė kiek užaugo laiškai ir šaknys. Aptarė ko reikia kad augalai augtų. 2D klasėje vyko projekto „Žaliasis miestas“ veiklos. Mokiniai grupėse sprendė ir aiškinosi, kaip reikia ir kaip nereikia žmogui elgtis dėl Žemės taršos mažinimo, jos resursų išsaugojimo. Savo grupelių sprendimus pristatinėjo klasės draugams ir mokytojai. Vėliau pasirašė po pasižadėjimais mūsų Žemės išsaugojimui. Projektas tęsis toliau – kursime „žaliąjį miestą“. 3A klasės mokiniai atliko eksperimentą, augino žirnius. Sekė, kaip sudygo, augo be vandens, be oro, be šviesos. 3B klasės mokiniai skaitė ir analizavo dalykinį tekstą apie Žemės dienos atsiradimą. Svarstė, kaip patys gali prisidėti prie planetos išsaugojimo. Siuntė pasveikinimus ir palinkėjimus Žemei. Atliko tekančio vandens ir oro stumiamosios jėgos tyrimą, išsiaiškino, kokiai energijai pagaminti žmonės naudoja gamtos reiškinius. Tyrinėjo išsiliejusios naftos vandens telkiniuose surinkimo būdus, bei suprato, kaip teršalai kenkia vandens florai ir faunai. 4A klasės mokiniai Žemės dieną minėjo kitaip. Mokiniai virtualiame pabėgimo kambaryje ugdėsi loginį mąstymą bei mokėsi priimti naudingus gamtai sprendimus. 4B klasės mokiniai tyrė įvairias sėklas, aprašė jų išvaizdą, matavo. Vėliau sėjo ir stebime dygimą: kiek sėklų pasėjo ir kiek išdygo?